Двигателна активност

Нашето здравословно състояние, тонус и форма, са в пряка зависимост от множество фактори, но двигателната активност изключително допринася за това да сме здрави и в добра форма.

 

30 минути активни упражнения или спорт по ваше желание оказват благотворно въздействие както върху метаболизма, така и върху настроението, и не на последно място – сантиметрите обиколка на тялото.

 

Дори да имате свръх натоварен режим, който ограничава времето за физическа активност, можете да се възползвате от всеки удобен случай да се движите повече:

 

1. Използвайте стълбища вместо асансьор

2. Ходете пеша – освен изгорените калории, носи настроение и гони психическата умора

3. Използвайте свободното си време за занимания на открито – разходки, плуване, тичане

4. Правете упражнения за разтягане сутрин – така ще тонизирате мускулите и ще се разсъните по-бързо

5. Карайте колело винаги при възможност

6. Изчистването на снега пред блока, или почистването на градинката зад него, освен настроение, ще ви раздвижи и ободри

7. Тичайте след децата и участвайте в техните игри – една весела игра на открито се равнява на средно-умерена тренировка в залата

8. Танцувайте за добра форма

9. Правете йога упражнения – освен релакс, подобряват нашата гъвкавост и способност да се концентрираме

10. Джогингът в квартала или близкия парк е сигурен начин да изразходвате енергия и да стегнете тялото си